Saturday, January 16, 2010

audio technica anc7b headfon


hello n salam..:D
kali ni review utk headfon plak..tp yg ini, aku yg empunya lah..hehehe..ni adalah noise cancelling headfon..function die utk reduce bunyi2 yg berfrequence rendah...macam bunyi bila dalam kapal terbang..bunyi dalam TGV or train, dlm bas etc..

mende ni aku baru beli bulan 8/2009 aritu..so baru la lagi..order dari jepon lagi..haha..sbb ni model baru..yg lame anc7 aje..yg ni anc7b..bezanye die ade improvement sket la dlm noice cancelling sistem tu..pastu earpad tu diorg watkan jadi so comfy..mmg selesa gile pakai..xde rase tekanan dari cengakaman headfon tu..haha..ape2 je ayat aku neh..xpe2..aku rase korg paham :P
before beli nate ni, aku nk angkat bose QC3..tp mahai sgt la..x mmpu aku..haha..tp bose QC3 tu kecik la dari yg ni..
headfon ni dtg dgn case die yg keras..utk protection la bile letak kat mane2..kalo korg x melompat pijak die, kire bole tahan lagi la case tu..hehe.pastu die kasik 2 cable utk jack 3.5 inci kot..gold plated lagi..heheh..dgn adaptor dlm flite sekali..
mula2 pakai dgn nokia n81 8Gb je dgr lagu2...tp skang dah upgred jadi ifon 3GS 32 Gb :P
mmg layaaaan..seryes..bawak pi egypt bulan december aritu..mmg berguna la..dgr lagu, tdo dlm flite etc etc..(dah la flite canceled + delay n mcm2 la rintangan..haha). so kire perfect la combination dgn ifon nih..(haha..smua masuk je dgn ifon aku rase :P).last but not least, this piece of gadget pakai seketol bateri AAA..tp autonomi dia mmg not bad at all..seryes lama..aku pon x ingat dh tukar bateri ke belom sejak aku beli..rase belom kot..bile low batery, lampu biru yg dalam gmbo kedue tu akan kelip2..tp, still bole dgr walopon xde batery..cume noise cancelling tu fucntion xde la..kureng la sket sbb mmg beza dgr lagu with noise canceling on..
mende ni mmg berbaloi la..sbb flite direct KLIA-Paris yg amik masa 12jam tu, dgn ade mende neh, aku tdo dgn lena...tgk cerita pon dgq clear ja sume..heheh..so aku suggest korg yg travel sllu tu, try la kalo rase nk keselesaan la..

credits to:
- nikon d60 taken by me..heheh

No comments:

Post a Comment