Sunday, June 13, 2010

Lunch at Kaklin's house! :D

waa...mane mai budak yg comey2 nii..???hehehe..inilah anak kaklin dgn abg pierre...abg pierre ni keje kat alstom marseille...before this (2 thun yg lps) depa keja kat toulouse...ni pindah kat marseille...tp bulan 7 ni depa dh nk pindah lagi...hihi..kami sllu mai menyerang umah kaklin..mkn mcm2..kaklin tere masak+rajin...!!hehe..aku yg kuat mkn ni ape lagi...kekeke..
ni yg kiri nama dia clementine, tp panggil yaya..yg kanan tu adek dia, lisa..depa ni bole cakap melayu, english n perancis..haha..mmg best ngusik2 depa..tp lisa ni cepat nangis..hahaha..so bhya sket la ngusik kena pandai pujuk balik :P

ni lah kaklin...hihihi..yg kanan ni izzati..budak toulouse...ecole enset...eja aku x reti..haha
voila the happy family! -abg pierre, kaklin, lisa, yaya
geng2 kuat makan..haha..supi, habeb, fido (or apek..hihi), dan syakir yg xdak dalam gmbaq sebab dia dh balik awai...kami dok lepak tgk wolrdcup ni..match argentine-nigeria...aku bajet 4-0...tp 1-0 jek...haha
aku menyelinap di dapoq..haha..skodeng2
bersantai2 lps kekenyangan mkn begedil, nasik ayam, sate+kueh mueh+kek2 air sirap, kopi, teh dan sebagainya...kaklin mmg best..!!!hehe :D
tadaaa....kami2 yg ensem n cun2...hihihi..peace for all :P
ni on dway balik, apek n aku singgah sat kat marseille...jalan2 seround dua...perabeh tiket yg dibeli..haha
ni plak gereja kat marseille...saja ja ni nk test filter CPL+UV HRT-Hoya..hehehe.

credits:
- to kaklin n family
- to kawan2
- my nikon n accs

2 comments:

  1. ish2... comey lotenya budak2 tu... cam nk cubit pipi... hehe... :)

    ReplyDelete