Saturday, February 13, 2010

Soirée UNIMECA Master 2 CSM :D

setelah abes exam final, coursemates aku telah mengadakan soirée..mcm parti gitu..haha..
ni nama dia pierre..
ni aku x kenal..hehe..sbb ada kawan2 bdk2 french yg mai join skali..
yg mnjerit tu julien..blkg dia aku x kenai..
ni si michel..tp wat2 nama american, panggil maikel..haha..die nih mmg sllu wat lawak selamba bangang dlm kelas..
ni aku x kenai jgk..tp she's hot :P
ini pon x kenai...haha
ni kawan2 yg aku x kenai tu..so x kenai jgk la..kekeke..tp cute2.. >:P
ni aku x ingat nama depa..yg awek ni, campuran spain+algerie..hehe..
diorg ni bersandiwara TV1 aku rasa neh..haha
'bro..sori x kenai...' haha
kiri ni yassin, maikel, kanan tu xkenai..haha
xkenai x kenaiiii..hahaha
dari kiri, syakir...imad, wassim..
haha..wassim kena kisssssss..!!! from left; julien, wassim, maxime.
from left; junya, syakir, imad, christof
from left lagi..wasssim, aku (sory aku gelak pasai apa ntah..:P) , supi
maxime n his syster, manon
junya, me and supi..
supi dalam dilema...hahaha
korg ni...merokok tu membunuh diri seniri..haha
group diskussion..isu minyak kot..haha
suasana dlm umah leo..
kiri; leo and his friend..haha
syakir, me, and supi lagi...haha
awek2 yg aku x kenai..hehe
lepak lepak lepakk..
dari kanan; bar tender :P, doudou (bakal groom 20hb februari neh)
syakir and wassim yg scandal..haha
haa...ni la tuan umah..leo..
ni akuuuu...
maikel n kawan leo...
yassin..posing sbb aku suh jgn gerak..haha
sape la yg wat lawak tu..sigh..
happy family..!!!hehe..
his name is HALIDOU Doudou..prof sebut 'halidudududududuu' hehehe
dont drink and drive kepada yg drink..hehe
ni 2nd shoot sbb maikel tutup mata yg 1st..haha
3 org ni tuan rumah ni la...
maikel lagi..
bersantai2...main gitar...sembang2..layann

ni actually before bertolak gi umah leo..kitorg gi mkn fastfood dulu..ni jennifer..
cristof..dia ni sllu wat mnda2 bodoh sket..haha..mcm kurang befikir sebelom bertindak..hahaha
doudoudouuuu...
wassim ni suka nk masuk dlm gmbaq..hehehe..

so that nite kitorg lepak2 enjoy2 la dgn kawan2...best2...sb nnti dah xtau lagi bila nk jumpa lagi..sb sume nk blah pi wat intership kat tmpt masing2...selama 6 bulan..pastu bulan sept nnti, ada presentation intership, pastu result kuar la...harap2 smua lulus n lepas..no repeat paper, no repeat sem or repeat year..aminnn.. :D

credits:
- to leo and his friends (host)
- cristof, imad, doudou, for the cars..
- my nikon 60

No comments:

Post a Comment